THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, May 19, 2007

'Rebranding' dan Pelan Induk pembangunan Pendidikan



Tuan PK Pentadbiran telah menghadiri mesyuarat mengenai 'rebranding' pada 24-26April 2007 di Plaza Hotel KL ;dirasmikan oleh Y.Brs Pengarah Pelajaran Negeri.Berikut adalah amanat beliau berdasarkan kepada mesyuarat yang telah dihadiri oleh beliau untuk dikongsi dengan rakan guru sekelian.

Definasi rebranding(fail mp3)
Klik disini sekiranya link di atas tak berfungsi.(server web smkkamil)
Ulasan menegenai aspek rebranding(fail wav).
Klik disini sekiranya link di atas tak berfungsi.(server web smkkamil)

Adalah diharapkan semua guru dapat memberi komen balas mengenai perkara ini.Soalan-soalan yang perlu dijawab oleh tuan/puan boleh didapati di halaman Think.com PK1.

***Komen dari Hj Talib B Said melalui email....
Saya mengucapkan syabas kepada pihak sekolah kerana berjaya menerbitkan sebuah buletin sekolah seperti yang ada ini. Media ini akan menjadi suatu nilai tambah kemajuan dan pencapaian sekolah dalam pelbagai bidang pengurusan, P&P dan sebagainya. Semoga penerbitan ini akan berkembang dan menjana idea warga sekolah ke arah yang lebih cemerlang pada masa hadapan.

Hj.Talib Said,
GKB.Kemanusiaan

****menambah kreativiti guru dalam memikirkan tentang keberkesanan pengajaran dan pembelajaran bilik darjah

Alias Hassan melalui email;
s/u 2 Kokurikulum
s/u 2 Peperiksaan

HJH RAZIAN ABD GHANI ;(razian61@yahoo.com.my) writes;

Saya amat setuju dan berbangga dengan penerbitan ini. Syabas diucapkan kepada yang terlibat,semoga KAMIL TERSOHOR sampai bila-bila Semoga penerbitan ini akan berkembang dan menjana idea warga sekolah ke arah yang lebih cemerlang pada masa hadapan.Insyaallah.

2 comments:

Tuanaza said...

Program rebranding ini adalah bagus untuk semua warga pendidik kerana ia adalah untuk menjenamakan semula bidang pendidikan agar dapat mengatasi cabaran akan datang. Terima kasih.

Tuan Azahan B Tuan Ismail
Penyelaras Tingkatan 2

Unknown said...

"Rebranding" ini sesungguhnya amat perlu untuk kita sentiasa duduk sama rendah dan berdiri sama tinggi dengan perkembangan semasa bukan sahaja di negara kita bahkan di peringkat dunia.