THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, January 6, 2011

Seraut Kata PK Pentadbiran SMK Kamil 2011

Pejam celik, pejam celik dah masuk tahun baru 2011. Di samping kita mencari-cari atau mereka-reka azam baru … kadang-kadang tu kita terlupa akan azam tahun lalu sama ada sudah dilaksana atau belum. Kalau sudah dilaksanakan … tahniah!!! … tapi kalau belum … kita hendaklah senantiasa muhasabah akan diri kita. Semoga tahun baru ini akan tertunailah azam tersebut di samping berazam pada tahun baru ini …
Tahun baru semestinya memberikan erti kepada kita semua. Pada saat ini adalah masa yang sesuai untuk kita menilai segala usaha yang telah kita lakukan dan hasil yang telah kita capai pada tahun yang lalu. Dengan membuat penilaian tersebut, kita boleh mengenalpasti dan mengambil tindakan yang sewajarnya untuk mengatasi segala kelemahan yang ada. Tahun baru ini kita akan menghadapi cabaran-cabaran baru yang sukar dijangka. Apa jua matlamat kita, di mana jua kita berada … Saya menaruh keyakinan pada tahun ini kita akan terus melaksanakan semua yang diamanahkan dengan penuh tanggungjawab, jujur dan bersegera atau “with a sense of urgency, responsibility and honesty”
Kepada semua pelajar dan rakan guru … saya dedikasikan Selamat Tahun Baru, Selamat Berkhidmat dan selamat belajar .Sekian, terima kasih.

Hj Mohd Razak Bin Che Yaacob,
Penolong Kanan Pentadbiran,
SMK Kamil 2011

0 comments: